Thai thai... Thailando!

Nu är min käre mor och far i Thailand.. och jag är så FRUKTANSVÄRT avundsjuk! Speciellt när det är så mkt snö och så otroligt kallt ute! Idag höll man ju på att förfrysa både nästan och benen.. Förstår inte riktigt hur jag stod ut att bo i Östersund hela förra vintern. Där var det ju alltid kallt och ofta runt 20 minus.. Brrrr!!

Jag sitter iallafall här och drömmer mig tillbaka till senaste gången vi var i Thailand.. Så underbart! Här är några bilder...

Fint som snus!


Jag på bamboo-island.


På Phi phi och förtär alkohol o kollar in en av alla obligatoriska fireshows.


Mina axlar blev lite burned... men jag vart glad ändå =)


Vackert...



Vill åka dit nu nu nu!

Ikväll har Malin och Jonas varit hos mig, vi lagade tacos, kollade på let´s dance och sen spelade vi bowling, golf och tennis på Wii.. Det är rätt roligt faktiskt! I morgon vill jag åka till Ikea men jag ska bara hitta någon som vill åka med mig först.. Sen på kvällen blir det lite avkedsfest hos Uffe. Inte avsked av Uffe då utan av hans lägenhet. Han flyttar till ny lya om en vecka, bara några hundra meter från mig! Så nu blir vi grannar. Känns tryggt o ha en bror så nära =) Innan bodde ju jag och Daniel grannar på Västergatan, det var bra för då kunde jag och Mimmie låna hans bil, hihi.

Nu ska jag ringa Steffi o prata lite skit innan det är dags o sova. Ha en trevlig helg alla ni som läser!


Kommentarer
Anne

Håller med dig att man är allt lite avis. Skulle gärna har gjort dem sällskap till Thailand. Ska till IKEA idag du får gärna hänga på men jag antar att du menar Älmhult... Ha en bra dag i kylan. Kram

2010-01-09 @ 09:51:00
Camilla

Hej,



Vilka underbara bilder! Nån gång blir det väl Thailand för mej med. Jag minns hur det var i Kenya så jag kan föreställa mej känslan! På onsdag åker jag till Kanarieöarna, det är inte så dumt det heller! kram!

2010-01-09 @ 12:58:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0