Häng med vänner... och Vänner.

Vi hittade till Braås jag och Steffi! Vart lite oroliga först och trodde flera gånger på vägen dit att vi kört fel men vi lyckades, och körde bara fel en enda gång. =) Det var jättekul att träffa Lina och Meela, hon har redan hunnit bli 10 månader Meela och detta var första gången vi fick se det lilla underverket! Det får absolut inte gå så lång tid tills nästa gång :)

Lina, Meela och Steffi! (Suddigt, jag vet..)


Meela leker i Steffis knä! :)


Idag har jag varit på Malins salong (Salong Wo-Men) en snabbis och klippt luggen, det behövdes kan man säga för den gick långt ner under ögona. Sen åkte vi, tillsammans med Steffi till Plantagen för Malin skulle köpa blommor. Kan ju konstatera att blommor är väldigt dyrt! Men det blev i alla fall fint hemma hos Mallan sen när vi kom hem o satte upp dom i fönsterna :) Sen nu ikväll har jag o Malin varit och tränat på Friskis. Ruskigt jobbigt pass ikväll men skitkul! Denna instruktören är riktigt bra och jag kommer säkerligen få påhälsning av den alltid så härliga träningsvärken i morgon! Efter träningen åkte jag hem till mig och nu ikväll är jag hemma själv för första gången på säkert tre veckor! :)

Nästa vecka åker Steffi tillbaka till Östersund igen så i morgon blir sista fredagen med henne! Det blir som vanligt Let´s Dance mys ute i Öjaby, ska även hyra den nya Beckfilmen som kommit ut nu, I stormens öga tror jag bestämt att den hette. Blir nog en trevlig afton!
På lördag förmiddag ska jag, mamma och Stina gå till den underbara nagelsalongen i Linnégallerian (Centernail) o fixa våra naglar. Just nu har jag rosa tippar och på två fingrar även en blomma av något slag. Men det ska jag ändra på lördag för då ska jag ha vita tippar med zebramöster istället! Kommer nog bli skitläckert :) Fast jag älskar dom som dom är nu också men det är kul med förändring! På kvällen blir det en sista utgång med Steffsan, hoppas även på att få träffa Mimmie som är hemma från Olso i helgen. Har inte träffat henne på ett och ett halv år och det känns galet! Vi bodde ju för tusan ihop förut.. Ja, så kan det gå!


Såhär ser mina naglar ut just nu. Ser väldigt oranga ut på bilden men dom är rosa, jag lovar :)



Snart sägen men först..... *trumvirvel*.... VÄNNER-MARATHON! =)
Trevlig kväll och trevlig helg för tusan! Godnatt!



Kommentarer
Helen

Hej Honey!

Filmen var sååååååååååååå bra och jag tycker verkligen att du ska se den. Visste inte ens att det var en bok innan. :)

Allt är bara bra med mig, hoppas det är det med dig med! Kramar

2010-02-12 @ 15:41:52
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/
Lina ♥

Åhhh, söt!! Var JÄTTE kul att ses igen, saknar er ju! Och Meela verkade gilla er ;) Tack för presenten o blommorna med :) Kramar

2010-02-13 @ 16:54:34
URL: http://aprilmamman.blogg.se/
Emma

Hej tjejen!! =) hur är allt? bra hoppas jag. måste fråga, är det bra salong i linnegallerian? naglarna blev ju svinsnygga :D kram kram

2010-03-02 @ 20:20:31
URL: http://eiims.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0