"Det är ingen fågel, det är ett djur!"

Hej hej hemskt mycket hej!

Var ju inte igår jag bloggade direkt. Men skyller på att min dator är väldigt konstig och låter som ett ånglok så jag har inte varit inne på datorn nånting knappt senaste tiden. Dock har jag lämnat in den nu och lånar mammas datorn under tiden så nu har jag inget att skylla på längre :)

Senaste veckorna har jag umgåtts med Steffi i princip varje dag. Får ju passa på nu när hon är hemma :) Vi har mest hängt hemma hos mig eller hos Malin, sen har vi gått ut tre lördagar i rad nu. Har varit väldigt trevligt! Igår var inget undantag, vi förfestade hos mig och sen vidare till De Luxe. Uffe, simon, oskar och dom var på dellan när vi kom dit så det blev ju att vi shottade en del. Trevligt värre! :)

Har även varit kattvakt i helgen åt lilla Korven. Hon är ju så söt.. Var inne igår och kollade på katter på blocket och jag är så sjukt sugen på att skaffa en liten kisse. Men det går ju inte eftersom vi är i halmstad jämt på sommarn o jobbigt att ta med den dit. Men annars hade jag inte tvekat en sekund!

Bara titta på den här bilden.. kan man annat än smälta?


Hade ju förövrigt inte heller tackat nej till en mops! Kan vara de sötaste hundarna som finns..:)



Idag har vi varit hos Uffe och ätit och fikat med hela släkten på mammas sida. Dom har inte sett hans nya lägenhet än så nu fick dom det.. Han har fått superfint där nu så snart hoppas vi på en rejäl inflyttningsfest :)

Nu orkar jag nog inte skriva mer, ska återgå till att kolla på wallander med steffi!

Tack o hej, leverpastej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0