"Lika bra jag ligger kvar så kanske dom tror att jag ramlade med mening"

Fredagskväll. Jag gillar fredagskvällar! Utan tvekan veckans mysigaste. Precis hemkommen från Klasentorp, har varit ute hos Emelie och Christian o ätit goda fajitas (eller fachetas som mamma sa en gång, hehe) och kollat på Så ska det låta och Let´s dance. Vilken tur att Willy åke ut nu, det var faktiskt på tiden! Blev en hel del mys med lilla Molly, deras hund som jag passade en vecka i november när familjen Svensk/Eliasson va på solsemester. En galen men väldigt gosig vovve, som till på köpet käkade upp mitt lipsyl ikväll. Försvarets hudsalva smakar säkert smaskens, eller vad tror ni. På dagen idag har jag städat som en tok, så nu skiner lilla lyan igen!

Världens söstaste Mollsan.. Snälla, ge mig en hund någon!


Jag har inte fått jobba något mer förutom förra fredagen då, men dom ringde igår och ville att jag skulle komma dit på onsdag nästa vecka o skriva anställningsavtal och få schemat för sommaren. Ska prata lite lön o sådär också, jag är så sjukt dålig på att "skryta" om mig själv så det slutar väl med att jag får en tia i timmen eller nåt.. Hoppas att jag får jobba lite nu innan sommarn också.

På söndag fyller jag 24 år. 24 år! Vad hände? Ska i alla fall ha lite födelsedagsfest i morgon med några nära o kära. Kör en utgång på det också, va alldeles för längesen nu! Charlotta är hemma och hälsar på från Lund i helgen, så det ska bli riktigt kul o träffa henne i morgon.

Läste förresten en massa gamla statusuppdateringar på facebook igår. Shit va jag skratta! Så mycket minnen från Östersund. Bland annat citatet där uppe, "Lika bra jag ligger kvar så kanske dom tror att jag ramlade med mening." Ja vilken afton.. Och ett annat roligt minne va när jag, Angelica och Steffi står på min balkong i ösd och angelica kläcker ur sig "Hörrni, tycker inte ni att himlen känns lite längre ner här?" What liksom? Ja, roligt va det.. Minns ni tjejer?

Nu ska jag ringa Steffi o prata lite skit, sen blir det sängen! Eller ja, förmodligen ett par avsnitt av Vänner först. Är på säsong 9 nu så har bara en säsong kvar sen. Vad ska jag göra då? Skaffa mig ett liv?

Ha en trevlig helg allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0