Det är ingen vanlig dag...

...för det är Malins födelsedag, hurra hurra hurra!! Ja, idag fyller min allra bästa kompis hela 24 år. Förstår ni hur gamla vi börjar bli? Det är inte klokt. Jag o Malin har varit kompisar sen vi var 14 tror jag, och vi har inte släppt varandra ut sikte sen dess, haha. Men det betyder att vi firar 10 år som vänner i år! Grattis till oss =)


En väldigt gammal bild på oss.. När vi gick "Slangen" i nian! -02


Snyggingar på midsommarafton typ.. 2005 kanske?


Inte helt nyktra på en fest, vintern -08.


Nu har Steffi åkt tillbaka till Östersund igen och det är riktigt tråkigt tycker jag! Känns tomt här hemma nu, med tanke på att hon va hemma nästan i en månad och vi umgicks varje dag förutom två. =) Men hoppas på att hon kommer hem snart igen, och på riktigt denna gången!


Gjorde ju om naglarna i lördags förresten, såhär ser dom ut nu...



Blev väldigt nöjd denna gången också men jag trivdes nog bättre i dom rosa naglarna. Får se hur det blir när jag gör om dom nästa gång, funderar på antingen rosa igen eller turkosa tippar. Vad tror ni?

I tisdags va jag förresten ute i Alvesta och hälsade på Mimmie! Hon o jag har som sagt inte träffats sen förr förra sommarn så det var verkligen på tiden. Nu har hon dock åkt till Argentina och stannar där tills i maj nångång.. inte alls avundsjuk! Men det var riktigt mysigt att träffas o prata massa skit =)

Snyggot och jag på östra stranden i Halmstad för några somrar sen.


Just nu kollar jag på OS, trodde att jag skulle tröttna att kolla på det efter sisådär en kvart men har kollat ganska mkt varje dag nu sen det körde igång. Riktigt kul faktiskt! Vissa grenar visste jag inte ens att det fanns, som tex Snowboard cross. Skitkul att titta på! Väldigt roligt också med Charlottes och Björns guld! Hoppas på fler =)

Snart helg igen! På fredag blir det myskväll i Öjaby som alla andra fredagar. Undra vad vi ska göra sen när Let´s dance är slut? =) På lördag på dagen ska jag gå på stan med finaste Hanna som kommer hem till Växjö över helgen. På kvällen vankas det födelsedagskalas hos Malin o Joppe, kommer nog bli riktigt kul! Dom har fixat badtunna som vi ska bada i också, kan spåra ut om jag känner oss rätt.. haha!

Tror det blir sängen hyfsat tidigt för mig ikväll. Dock måste jag ju kolla på några avsnitt av Vänner innan jag somnar som vanligt. Är inne på säsong 5 nu. Blir bara bättre o bättre hela tiden.
God natt gott folk!


Kommentarer
Mallan!!

Tack kära du för gratulationen!! Guuud vad vi såg ut! Haha!! 10 år Josefine! Det är ju inte klokt! Då får vi ju ha 10-års jubileum ;) Tiden går ju sjukt fort! Men tänkt så mkt bus vi har hunnit hitta på!! Puss på dig!

2010-02-17 @ 23:35:10
Stephanie

Sjukt fina bilder på er.. :) Saknar faktiskt Växjö redan, hade ju så kul:)

Puss

2010-02-17 @ 23:50:15
Anne

Va fasen Jossan var du grönkullapack. Visst var det grönkulla som gick med slangen. Fasen jag blir chockad. Glöm inte titta efter mig på fredag när ni kolla på Lets Dance. Något särskilt du vill att jag ska hälsa Willy? Ha det bra Kram

2010-02-18 @ 10:41:29
camilla

24 år.. ni är bara barnet ännu! Njut så länge ni kan för det varar inte för evigt, JAG VET!



Kram

2010-02-18 @ 22:03:42
Jossan

Haha ja Anne, jag var grönkullapack! Gick sjuan på mohedaskolan o sen åttan o nian på greenhill :) Haga la ju ner..

Självklart ska jag kolla på Let´s Dance, kommer missa alla danser för kommer bara kolla efter er! Ha det så himla kul o ge daniel da silva en kram från mig vetja ;)

2010-02-18 @ 23:19:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0