sommaren tjugohundratio

lite bilder på vad jag haft för mig denna fantastiska sommar!

började med en resa till oslo för att hälsa på sandy!


jag och kusinen helt nyktra i oslot.


stugan i frösakull börjar ta form.. inflyttning blev den 16 juli om jag inte minns helt fel. efter det tillbringades i princip varje ledig stund där..


midsommar på östra stranden med underbara vänner!


va på några studenter, här är kusinen johanna som springer ut! skrämmande va fort tiden går.


det var väldigt varmt i sommar, denna dag var det inte mindre än 34 grader. malin skulle givetvis sola men det var en omöjlighet, här ger hon upp och tar sig en svalkade dusch  :)


mys o fest på tylöhus med vänner! måndagsklubben på tylöhus var helt fantastisk, endel riktigt roliga kvällar blev det där!


blev såklart grillning var och varannan kväll. här hemma hos henning i växjö och på bilden ser ni steffi, grillmästarn själv!



möhippan för emelie måste varit bland det roligaste på hela sommarn!


lars winnerbäck är en självklarhet varje sommar. (och vinter)


glassande i solen!


äntligen dags för bröllop. emelie blev christians fruga den 28/8-2010. helt underbart var det, inte ett öga torrt där inte!


tre glada vänner på bröllopsfesten!


september kom och sommarn börjar närma sig sitt slut.. men det vill vi inte riktigt inse och slår till med kräftskiva i ekna.


kräftskivan.


en tripp till ullared blir det varje sommar. detta köpte jag! hade hoppats på att få se morgan eller ola-conny, men icke.


japp det där har jag gjort i sommar! har en massa fler bilder men orkar faktiskt inte lägga upp fler! 
hoppas ni haft en lika fin sommar som jag. längtar redan sååå mycket till nästa. 

Nu blir det sängen.
/jossan



Kommentarer
Li

Du verkar ha haft en underbar sommar!



Kram

2010-10-02 @ 16:50:57
URL: http://sweetieli.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0