Roadtrip till IKEA!

Idag har jag, Erika och Stephanie varit en sväng på IKEA i Älmhult. Hade ju planerat att inte köpa någonting alls med tanke på att jag är rätt pank för tillfället.. Men hur tror ni det gick? Helt rätt, jag köpte en hel del. Bland annat handdukar, ljus, bordstabletter, pressobryggare, några korgar och örngott. Men allt behövde jag faktiskt så jag är ändå nöjd :)

Detta ljusfatet köpte jag, himla fint om jag får säga det själv.. ;)


Fina Erika tar en vilopaus.



Nu har Steffi precis åkt hem, vi har tillbringat kvällen i min lya och har kollat på tv och spelat kort. Självklart spelade vi vårat favoritspel, Pokerfejs. Ungefär som poker men med inslag av lite egna regler också.. Gissa vem som vann? (jag såklart, det är ju jag som kommit på reglerna.. haha!)

I morgon ska vi åka ut till Lina som vi inte har träffat på evigheter! Hon jobbade med oss på Aditro i Växjö och sen flyttade hon även med till Östersund ett tag. Hon och hennes man fick barn för snart ett år sen, supersöta Meela, och nu är det äntligen dags för oss att åka och hälsa på dom! Dom bor i Braås och varken jag eller Steffi hittar dit så det kan bli en spännande åktur. Men det kan väl inte vara särskilt svårt?!

Har förresten redan fått tillbaka min dator! Lämnade den i fredags och idag ringer damen från DHL på dörren och har med sig datorn. Jag blev så glad! Nu låter den ingenting och jag kan äntligen börja blogga igen :)

Snart dags för sängen men först blir det ett (eller fem) avsnitt av Vänner.
Tack och hej, godnatt!


Kommentarer
Anne

Kul att få läsa inlägg på din blogg det har jag saknat. Är själv lite lat med bloggande det går upp och ner. Du får fråga brossan hur man hittar till Braås om du får problem, hihi. ha det bra kram

2010-02-10 @ 09:10:12
Lina ♥

hahaha, TACK för besöket!! Jätte trevligt att träffa er igen, ni är saknade :) Hoppas ni hittade hem igen!! :D Kramar

2010-02-10 @ 19:12:28
URL: http://aprilmamman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0