höst på min planet

det var inte igår jag skrev något här, så loggade jag in för att se om någon fortfarande läser min blogg o tydligen va det det! Stackars er tänkte jag eftersom jag aldrig skriver, så här kommer ett litet inlägg!

ja mycket har hänt sen sist, hela sommarn har ju passerat och nu är det höst ute. verkligen höst på riktigt. jag kan gilla hösten ibland när den visar sig från sin bästa sida. kyliga, krispiga, soliga dagar och alla fina färger, men hösten kan också vara den absolut tristaste årstiden. grått grått grått och regn regn regn. fick några fina dagar i helgen nu med riktig sommarvärme och det är vi glada för!

just nu sitter jag på jobbet, samma jobb som jag jobbade på i somras. gruppboendet. hoppar in och jobbar här då och då när någon är sjuk eller på semester och jag trivs riktigt bra här! det enda jobbiga är väl att man jobbar så himla långa pass. (24 h) Men det går bra! nu på måndag ska jag även börja praktisera på växjö lasarett i veckorna, varje dag mellan 7.30 till 13. vart tvungen att ta det för annars hade jag blivit av med min ersättning från a-kassan, men jag tror att det kommer bli bra. dem verkade väldigt trevliga där iaf. men hoppas såklart på att få ett heltidsjobb snart!

nu ska jag bjussa på lite kvällsfika här, sen är det IDOL! i love idol. fast i år tycker jag inte att någon är särskilt bra iofs, förutom kanske Olle då. Eller ja han är väl mest snygg egentligen. Vad tycker ni?

ha en trevlig kväll!
/jossan


olle.

 



Kommentarer
Helen

Blev så glad när jag såg på fejjan att du bloggade... Klickade mig snabbare än snabbast in på min genväg till din blogg!! :D

2010-09-28 @ 19:45:01
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/
Ulle

Nice att du är tillbaka:-) Vad ska du göra på lasarettet? Då blir vi ju kollegor... och Olle är ju ögongodis, finns inte mycket sådant på lasarettet:-)

2010-09-28 @ 21:34:50
Hanna

FORTSÄTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-29 @ 10:17:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0