en mörk hemlighet...

befinner mig återigen på jobbet, jobbar det roliga passet fredag kl 15 till lördag kl 15. har med andra ord inte haft den bästa fredagskvällen. har iofs varit väldigt lugnt på jobbet så jag har inte missat idol iaf, det är det viktigaste. blev så glad att olle gick vidare, han är ju för goe!

anledningen till att jag skriver är att jag har en sak att berätta... vågar egentligen inte berätta, men vill ändå. okej, here it comes... Igår hängde jag, anna och steffi hemma hos mig... och vet ni vad vi gjorde? I flera timmar? STICKADE! ja, vi har börjat sticka varsin halsduk! och vet ni vad det värsta är? DET ÄR KUL! jag gillar´t! trodde faktiskt inte att det var något för mig, trodde jag skulle dö av tristess efter en kvart men det är faktiskt skitkul. tiden bara flyger iväg, igår satt vi i tre timmar utan paus o bara stickade stickade stickade. och ikväll här på jobbet när dom boende hade lagt sig så har jag stickat i flera timmar.

det är kanske lite pensionärsvarning på oss, men vet ni en sak till? vet ni vad jag o tjejerna gör varje söndag kl 19? Spelar bingolotto! Japp, det är sant! varje söndag så träffas vi o har spelkväll. vi vinner ju aldrig någonting men spelar, det gör vi. och tro det eller ej, men det är också skitkul!

nehe nu har jag skämt ut mig tillräckligt för idag, nu måste jag snart sova. alarmet ringer ju trots allt kl 5.30 imorgon. så som sagt, nu blir det sängen! ........ska bara sticka lite först.

Godnatt!



här är det inte jag som stickar, kunde inte lägga in bild nu när jag är på jobbet. men ska visa er snart, jag lovar! :)



Kommentarer
Anne

Du stickar, stiger upp halv sex och missar inte ett avsnitt av bingolotto. Du kan ju liksom ringa till pensionsmyndigheten och meddela dem att du hoppat över 40 år. Massa kramar från Anne

2010-10-05 @ 20:54:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0