Idag är det fredagen den femte mars...

...och vet ni vad jag har gjort? Jobbat! Det var inte igår kan jag lova. Jobbade en dag i november nångång men det var ju ingen höjdare men så idag var det alltså dags igen. Var riktigt kul och jag tror absolut jag kommer trivas där! Det är på ett gruppboende för personer med olika utvecklingstörningar och funktionshinder, tex down syndrom och autism. Det är ingen heltidstjänst, dom ville egentligen inte ha mig förrän till sommarn.. men det var dåligt med vikarier där nu och det behövs ofta folk som kan komma in och jobba då och då så jag fick börja redan nu! Hoppas jag får många tider, för jag är såå sugen på att jobba jobba jobba!

Nu är jag precis hemkommen från Öjaby, det obligatoriska fredagsmyset stod på schemat även idag. Blev tacos, let´s dance och en runda pokerfejs! Snart ska jag gå och lägga mig för jag är helt slut.. Efter EN arbetsdag! Men skyller på att det var nytt jobb och att det är mkt att lära.. då blir man faktiskt trött! :)

I morgon ska jag och Malin fixa naglarna på dagen, kan inte bestämma mig för hur jag vill ha dom denna gången. Men tror det blir rosa tippar igen, trivdes himla bra med det! Sen på eftermiddagen kommer mor och far in och ska äta hos mig och pappa ska hjälpa mig att sätta upp min rullgardin som rasade ner med dunder och brak i morse. Tur att man har en händig pappa! Bra att ha när man inte har en händig karl till hands...
På kvällen i morgon ska jag, Malin och Stina gå på bio. Farsan. Har hört att den ska va väldigt rolig och bra så det hoppas vi på!

Då återstår det bara för mig att önska alla en solig, skön och...



Kommentarer
Camilla

Då får väl skaffa en händig karl....fast pappor är väldigt bra att ha ändå! Jag har även en väldigt händig svärfar,också väldigt nice!

2010-03-06 @ 11:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0