Åsvägen 24, Halmstad.

Har varit i Halmstad igår och idag och kollat när huset har börjat byggas. Riktigt roligt och nu längtar man ju ÄNNU mer till sommarn!
Lite bilder...

Framsidan på huset.


Vardagsrummet.


Vid dom tre fönsterna ska matsalsbordet stå, o längst till vänster soffan.


Det stora fönstret är mitt sovrum!! =) Sen till höger är det toalett och mamma o pappas sovrum.


Mamma i det blivande köket.


Daniels sovrum över köket, på loftet.


Baksidan.


Framsidan igen när allt tak är på plats. Ska dit en inglasad altan med balkong över på västersidan så det kommer se helt annorlunda ut när det kommer dit. Just nu ser det lite knäppt ut..


Avslutningsvis kan jag visa en härlig bild på havet! Ge oss sommar nu nu nu!


Hörde förresten att det var audition till Körslaget i Växjö ikväll. Vet några stycken som va där och sökte men vet ingen som kom med.. Hoppas att man känner någon eller några som klarade det, då måste man ju sitta som klistrad varje fredag sen när det kör igång! (kör igång... haha, där va jag fyndig..=))
Någon som vet någon som kommit med?

Nu ska jag snart krypa ner i bingen, är riktigt trött.. Sov inte superbra på hotellet plus att jag inte är så van att gå upp vid halv åtta.. =)

GOD NATT!


Kommentarer
Camilla

Kommer att bli sååå nice, men var är gäst rummet? När kan man börja boka? hi hi hi Ser lite kallt ut på stranden. kram

2010-03-11 @ 21:04:28
Challan

Åh vad kul att bygget har kommit igång, blir säkert kalasfint när det är klart! puss puss

2010-03-13 @ 00:00:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0