i backspegeln.

kom precis till bruket nu efter en helmysig kväll hos malin o jonas. ska sova här inatt eftersom det kommer några gubbar som ska dona med elementen i min lägenhet tidigt i morgon, och då vill inte jag vara där. men jag glömde min mobil hos malin! klantarsle. hade det inte varit för att det snöar och blåser en massa ute och att klockan är mycket så hade jag kört tillbaka o hämtat den. fick köra i 60-70 km/h hela vägen hit, jäkla snö! inget fel med snö så, bara den ligger still på marken och inte yr runt överallt är den helt ok!

jag mår bättre idag, men i söndags och igår var jag knappt levande kändes det som. vill inte gå in på några detaljer men fy fan, så dålig har jag nog aldrig varit förut! mår fortfarande dock inte helt prima ballerina, och för att återigen inte gå in på några detaljer så det är nog bäst för alla inblandade att jag stannar hemma från praktiken även i morgon.

det är roligt att sitta vid datorn här i bruket, för det finns ungefär en miljard roliga bilder! här är några som jag hittade..


järngänget! jonas, karl och jag i bastun i alvesta simhall.


världens bästa nånsin. jazzin <3


jag dör! :) kusinerna på julafton 2000.


teneriffa! där bodde o jobbade (och festade endel, hehe) jag hösten 2005.


söta kusinbarnet elliot som nykläckt!


va modell i malins "gör om mig"-arbete på gymnasiet. hur blev resutatet tycker ni? :)


älsklingarna, gurra o jazze.


vackra östersund!



nej nu blir det nog sängen för min del. hoppas jag kan sova lite här ute alldeles själv!

Hej då! Au revoir! Adiós! Auf Wiedersehen! Arrivederci! och allt det där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0