Kung Winnerbäck!

Vet ni? I morgon kommer min kära vän Stephanie hem från Östersund o hälsar på! Det ska bli så kul! Så nu blir det en utgång som heter duga på lördag =)

Det har öppnat en ny nagelsalong här i stan som heter Citynails eller nåt liknande (ligger i Linnégallerian) och gissa vilka som ska dit i morgon? Jo, jag och Malin såklart! =) Det är en thailändsk salong och dom som jobbar där kan knappt ett ord svenska men dom är superbilliga! Kostar bara 465 kr för en förlängning med gelé eller acryl och återbehandling kostar 250 kr. Tillskillnad då mot de andra salongerna i stan som tar 850 kr första gången och 500 kr för återbehandlingen. Hoppas nu bara att dom är bra också! Men när jag gjorde mina naglar i Bangkok så satt som som berget och har aldrig varit så fina! Så håller tummarna nu =)

Nu är det bara två dagar tills mor och far kommer hem från Thaithai. Jag har tyvärr lovat att hämta dom på flygplatsen, vill egentligen inte för kommer få sån ångest eftersom dom kommer vara så bruna! Inte okej alls. Men jag och Malin har ialla fall varit och fusksolat lite idag men man kommer ju ändå se ut som ett spöke bredvid dom. Är sjukt sugen på att ta en restresa och bara sticka iväg till något soligt ställe nu! Någon som är på?? =)

Kollade en liten snabbis på P3 Guld innan, och SJÄLVKLART vinner Lars Winnerbäck dom tyngsta priserna, guldmicken och årets artist! Inte så oväntat men ändå.. ;) Härligt!



Trevlig kväll!


Kommentarer
Ulle

Hej Jossan!

Var du och inhandlade starkvaror idag:-) Såg dig i ögonvrån, själv handlade jag lättöl och alkoholfritt vin (hahaha, Gin och öl blev det)



Ha en bra helg!

Kramar från Ulle

2010-02-05 @ 21:21:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0