Ge mig sommar!

Efter massa tjat tänkte jag uppdatera här lite granna.. Har faktiskt knappt suttit vid datorn senaste två veckorna så därför jag inte bloggat något om ni undrar! Men framförallt har jag inget roligt att skriva heller...

... men okej, lite snabb uppdatering vad som hänt sen sist då! Julafton var mysig som alltid, fick fina paket och jag tror att klapparna jag gav bort också uppskattades! Juldagen blev det utgång såklart, först va vi ett gäng tjejer hemma hos mig o spelade spel, lekte lekar och sjöng singstar. Gick vidare till Broder Daniel för vidare förfest och tillslut gick vi till De Luxe. Rolig kväll och trevlig efterfest! På annandagen vart man inte lika pigg men vi hade redan köpt biljetter till dellan då också så då fick man ju pallra sig dit. Var väl helt ok ändå, har alltid kul på dellan!

Sen vart det ju nyår också, det firades med fina vänner hemma hos Anna! Mycket trevlig kväll med trerätters, mr twister, singstar och massor med champange! (vi var sex personer och vi hade säkert tio flaskor skumpa, haha)
Igår var vi ute igen, förfest hos mig såklart och sen gick jag, Karin och Charlotta till deluxe.. också såklart. Var en trevlig förfest, mindre trevlig ute och sen en trevlig efterfest hemma hos mig med tjejerna och grannen o hans vän! Blev sent som vanligt..

Nu ikväll har jag och Anna varit på bio. Vi såg AVATAR. Alltså jag hade ju hört att den var bra, men SÅÅ bra trodde jag inte den skulle va! Helt fantastisk. Se den om ni inte redan gjort det!

Skönt tycker jag att julhelgen o allt stök är över, även om det varit väldigt mysigt o trevligt! Men nu vill jag bara ha sol, sommar och Halmstad!

Nu blir det sängen! GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLIHOPA!


Kommentarer
Camilla

Hejsvejs,



Ja inte har du varit så flitig med bloggandet. Skit kul att kolla in och se vad du gör. Träffas ju inte så ofta. Om 9 dagar kommer sommaren... och stannar en vecka. ha ha nu var jag rolig va???

God fortsättning på dej och ha det gott!

Kram Camilla

2010-01-04 @ 16:12:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0