En snabbis!

Tänkte bara skriva lite snabbt nu såhär på kvällskvisten..

Nyss hemkommen efter ett mkt trevligt restaurang- och biobesök med fin fina vänner. Filmen var riktigt riktigt bra, dock så måste jag nog ta och läsa boken för tydligen är det inte riktigt samma handling i boken som i filmen. Nu tycker jag ju att Joel Kinnaman alias "JW" och "Frank Wagner" är ÄNNU snyggare. Förmodligen för att han inte är en sån riktig "hunk" utan bara riktigt jäkla snygg. Ja, ni förstår säkert.. för jag tror inte direkt att jag är ensam om att tycka det... =) Men absolut måste jag rekommendera filmen, gå o se den! Och till er som fortfarande inte sett Avatar.. Gör det för guds skull! Den är så fin o bra.

I morgon åker Daniel och Josefin till Thailand och stannar där i fyra veckor.. Sinnesjukt orättvist! Men kul för dom....

Nehepp, nu ska jag snart krypa ner i sängen o läsa och försöka sova hyfsat tidigt. Hoppas jag drömmer om att jag är i något varmt exotiskt land med Joel Kinnaman. Godnatt!


Kommentarer
Anonym

Tja,



Kan rekommendera Gran Canaria, kom just hem däeifrån. +34 grader, kanon soligt. Inte ett moln!!!!SÅÅÅÅ underbart!

Josefine och Daniel---- har man missat något här eller...??? Hoppas de får trevligt!



Kusin Camilla

2010-01-20 @ 20:54:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0