Come on Barbie, let's go party!

Nu är jag ute i Torpsbruk och ska vattna blommorna eftersom mor och far fortfarande är i Thailand! Jag drömde för något natt sen att jag var med dom.. Behöver sol och värme NU!

Idag har jag varit hos Uffe i hans nya lägenhet en sväng.. Hjälpte till att packa upp alla köksgrejer och sådär. Kommer bli superfint när det är klart, verkligen fin lägenhet!

Strax ska jag åka in till stan igen, ska hämta upp Malin så ska vi åka och fusk-sola lite. Det behövs kan jag lova, har nog aldrig varit såhär blek förut! Är i princip genomskinlig. Så fredagsmyset börjar med solning och sen ska vi fortsätta mysandet med god mat och Let´s dance hemma hos Malin.
I morgon ska vi ut och käka ett gäng på Akropolis och sen ska vi gå på Snabba cash. Äntligen har den premiär! Den ska ju vara riktigt bra och sen gör det ju inte heller något att Joel Kinnaman är med! Vilket ögongodis alltså.. =)



Med andra ord så blir detta en vit helg. Kan nog behövas ibland! Men samtidigt tråkigt.. Förra helgen hade vi så sjukt roligt! Först va vi hos Uffe på utflyttningsfest, drog vidare till De Luxe och sen var det efterfest hemma hos Oskar. Så förbannat rolig efterfest! Alla dansade som galningar, framförallt roligt var det när det bara var jag, Anna, Angelica, Uffe och Oskar kvar.. då drar vi igång 90 tals hitsen på högsta volym och står i en ring och hoppar och sjunger med. (Anna skriker: ALLA måste hoppa!!) Roligast var nog ändå när Oskar och Uffe är barbie-Ken och sjunger med i "Barbie girl".. Ja shit va vi skratta! =)

Nej nu fick jag bråttom, ha en trevlig helg allihopa så hörs vi snart igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0