Heltrevlig onsdag!

Igår vart det en heltrevlig dag! Började med att jag åkte in till Alvesta för att hälsa på en gammal vän, Helena heter hon. Hon och hennes Olof ska ha bebbe om 6 veckor.. Så himla fin så! Det var trevligt att hälsa på henne, vi träffas bara på somrarna i Halmstad för dom brukar ha sin husvagn på Hagön några veckor på semestern. Men nu vart jag tvungen att komma in och kolla på stora magen och deras hus o sådär. Fint vart det!

Sen åkte jag in till Öjaby för ovanlighetens skull.. Där var Malin, Frida, Emelie och hennes grabbar Elias och Melvin. Vi började med att gå en långprommis, runt hela Öjaby ungefär. Jag fick mammarollen så jag körde vagnen med tvillingarna.. Det kändes konstigt, jag är nog inte något mamma-material. =) Sen vart det dags för tacos, Idol och fika.

Mycket trevlig dag!

Eftersom min mobil är inlämnad igen så kan jag ju inte ta några kort, därför får ni nöja er med några gamla!

Helena & Malin för evigheter sen.. Men lika fina då som nu! =)


Fina Frida!


Eleganta Emelie!


Världens sötaste Melvin i midsomras!


Jag med världens sötaste Elias, också i midsomras.


Idag får Malin sin iPhone som hon har beställt, så ikväll ska jag in där och hjälpa henne få igång den. Ska även hyra nya Wallander som kom ut igår, hoppas att den är bra!

I morgon är det redan fredag.. Veckorna går såå fort, det är nästan skrämmande. Men en sak som är bra med att tiden går fort det är att jag får tillbaka min lägenhet om en vecka och tre dagar! Galet kul!

Trevlig torsdag på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0