Träning!

Kom precis på att jag inte har skrivit något om min och Karins galna kryssning med "Färjan-båten". Allt jag har att säga är att det var precis så galet och sjukt som det är på TV och vi hade skitkul! Dock var vi dom enda på bussen som var under 50 men vi hade lika kul ändå! Väl på båten fanns det även dom som var yngre såklart, hihi. Inte så mkt mer att tillägga om detta! ;-)

Helgen som gått har varit kanon. I fredags kom det finbesök från Malmö så det blev en lugn TV-kväll. Mysigt! ;-)
I lördags däremot blev det förfest hos Anna och utgång på De Luxe! Sandra är hemma på besök från Oslo också så det var trevligt att träffa henne. Igår, söndag, så var man lite sleten.. så jag, Malin, Anna, Sandra och Jonas hade en heldag i Malin o Jonas soffa. Kollade på film o hade det mysigt hela dagen lång!

Idag har vi köpt träningskort på Friskis & Svettis så idag tränade jag, Malin och Frida vårat första pass. Det var riktigt roligt och det gick oväntat bra för oss alla tre! Ska dit igen på torsdag, då kommer förhoppningsvis även Emelie kunna hänga med som var sjuk idag. Kommer nog bli att vi tränar måndag och torsdagar i fortsättningen, ibland även söndagar beroende på hur man mår då.. :)
Var även på besök i min lägenhet idag, usch va den såg liten ut när det inte var några möbler i den.. Men nu ser jag bara fram emot att renoveringen kör igång! I morgon ska jag och mamma in och kolla på tapeter, har verkligen ingen koll på sånt.. Vad är inne nu liksom? Jag kommer köra på en lite gammaldags stil i vardags/sovrummet så det måste ju vara några tapeter som passar till det.. Någon som har något förslag?

Nej nu är jag helt slut så det blir sängen tidigt för mig idag!
Godnatt!



Kommentarer
Karin

Nä jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när det gäller färjan... ;)

2009-10-01 @ 00:47:55
Camilla

Hej Kusin



Bry dej inte så mycket om vad som är inne utan ta det som du tycker är snyggt! Gott att få tillbaka sitt hem va? Blir säkert jätte fint och mysigt!



//Camilla

2009-10-01 @ 19:37:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0