Sjuk.. =(

Ja, jag har gått och blivit sjuk.. Inte likt mig, jag är knappt aldrig det! Började igår med lite halsont och idag när jag vaknade hade jag riktigt ont i halsen och väldigt förkyld.. Nu ikväll har jag börjat hosta också. Typiskt!



Har ändå varit hos Malin en sväng idag, Anna kom dit också. Vi gjorde lasange och tittade på Idol. Alltså den här Erik Grönwall, han är ju helt fantastisk! Som jag sa till tjejerna idag, jag hade verkligen velat ha honom som lillebror! Någon som vet hur gammal han är förresten? Han ser ju ut som 12 men han är säkert lika gammal som mig, hehe. Han är min absoluta favorit i alla fall!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen o hoppas på att kunna sova trots hostan. Nattinatti!



Kommentarer
Steph

Haha Jossan han är typ 21 tror jag men det stämmer verkligen, han ser ut som 12.. :) Haha!

2009-10-01 @ 01:50:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0