Mysdag med Angelica!

Haft en mkt trevlig dag/kväll med Angelica! Gick först på stan o shoppade lite, hittade en klänning till 30 års festen på lördag. Vet inte alls om jag gillar den men den får duga! Min kära underbara älskade iphone dog idag, jag fick en helt ny nu bara för två veckor sen när min gick sönder och den har varit konstig sen dag ett. Hängt sig flera gånger om dagen, gjort konstiga ljud ifrån sig och superdåligt batteri o sådär.. Så idag gav den upp och jag fick lämna in den i telia-butiken. Så nu sitter man här återigen med en lånetelefon. Kul jul.
Jaja, sen vart vi på bio också i alla fall. Inglorious Bastards såg vi. Den vart helt ok, men lite lång och läskig.. Inte riktigt min typ av film. Sen skyndade vi oss hem för att se Idol, missade dock första halvtimman.. :(

I morgon blir det utgång med Angelica och Charlotta. Kommer nog bli kul, men jag måste ta det lite lungt för man vill ju va pigg på lördag. Kul att Challan kommer hem o hälsar på iaf tycker jag, skönt att det går snabbt att ta sig mellan Lund och Växjö!

Snart sovdags. Försöka somna innan klockan tre i natt kanske?



Kommentarer
Stephanie

Jag vill också festa med er! Men kommer ju hem den 2 oktober alla fall :)

2009-09-11 @ 14:01:44
URL: http://myrunaway.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0