Måndagshäng!

Precis hemkommen efter en myskväll med Anna! Vi gick och hyrde film och hämtade mat på Koh Thai, det var gott som alltid! Filmen hette The Boat of Rock eller Rock Boat eller nåt liknande och den var.. hm.. speciell. Men väldigt rolig ändå =)
Har även varit hos Malin en sväng tidigare idag, trevligt som vanligt!

Vi var ju på Anne och Jonas 30-års fest i Trekanten i lördags. Det var himelens trevligt! Kvällen började redan kl 17 och bestod av tipspromenad, inspektion av nya huset, mat, melodikryss och massor med vin och drinkar! Kan det bli tråkigt då liksom? =) Vi sov på Scandic i Kalmar sen och dagen efter så åkte vi till Trekanten igen och fikade innan vi åkte hem. Grymt fint hus måste jag säga, inte alls avundsjuk eller så..!

Nu måste jag sluta för kom på att det är Roast på Berns nu. Helt glömt! Hejdå!


Kommentarer
Anne

Hej kusinen! Tack själv för en mycket trevlig kväll i lördags. Jag blev så glad för presenterna och jag tror att lyktorna kommer passa perfekt på övervåningen på väggen precis när man kommer upp för trappan och mellan ska vi nog ha vårt bröllopsfoto. Det blir perfa bokstäverna ska vi så klart ha i vårt sovrum och fruktskålen får nog en bra plats uppe. Alla presenter var perfekta hälsa bröderna det. Ha det så bra och lycka till med jobbletandet, hihi. Kram

2009-09-15 @ 21:15:30
URL: http://www.annekarlsson.blogspot.com/
Challan

The boat that rocked?:)

Ha det guttans nu och kom ner och hälsa på snart!

2009-09-16 @ 15:34:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0