Jag ser det snöar..

.. i Åre! Fick mms av Elin i morse och det är verkligen en hel del snö som kommit. I september liksom! Det är inte okej. Undra om det är samma sak i Östersund..? Tur att man inte bor där längre, för just nu tycker jag det är lite väl tidigt med snö! Det var ju nyss sommar för tusan!

Bilden från Elin.


Det värsta va att mamma sa att det kanske kunde komma snö här nere också nu i veckan. Usch o fy! Hoppas inte!

Idag är mamma ledig så vi ska in till stan för att kolla på tapeter och kakel till lägenheten. Det är så himla svårt att bestämma sig, finns ju så mycket att välja på! Men jag kommer absolut inte ta något superdyrt kakel eller så, utan hoppas på att jag hittar något fint billigt! Vill nog ha vitt eller grått. Får se vad som finns att erbjuda! :-)

Trevlig tisdag på er!


Kommentarer
Kerstin

Snö är ju underbart! ;) Men nä, här i Ösd har det inte kommit nån snö. Än...

2009-09-30 @ 17:19:24
URL: http://kerstinydrefors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0