Uppdatering!

Okej, jag har varit dålig på att blogga senaste dagarna. Skärpning!

Kan börja med att sammanfatta det som hänt sen sist:
Fredags - Bio med Angelica. Vi såg "The ugly truth", riktigt rolig och enkel film. Skrattade högt flera gånger! =) Efter bion gick vi till Uffe och kollade på ännu en film, "Wallander - Cellisten". Den var också bra.
Lördags - Hängde med Malin hela dagen. Vi gick på stan ett tag o hämtade min älskling (iphonen) som varit inlämnad. Fick en helt ny nu igen så jag blev glad. Hoppas denna inte strular.. Sen på kvällen vart det en väldig massa velande fram och tillbaka men tillslut så bestämde vi oss, jag Anna och Angelica, för att gå ut. Förfestade med Uffe och Kristoffer, Anna bangade utgång men jag och Angelica gick till De Luxe. Inte den roligaste kvällen skulle jag väl inte vilja påstå.
Söndags - Var riktigt dålig när jag vaknade upp hos Anna.. Men efter några Ipren blev det bättre och vi åkte ut till Malin för att umgås. Vi gick en promenix och senare på kvällen var det dags för biobesök igen. Denna gången blev det "Flickan som lekte med elden" och vi var ett rätt stort gäng som gick ihop. Den var som väntat riktigt riktigt bra och spännande rakt igenom (även om jag har läst alla tre böckerna så blir man ju nervös, hehe)
Idag - har jag varit på Kosta Outlet med min mor och mormor. Hade inte tänkt att köpa någonting men det sket sig kan man säga. Köpte ett par skor, två par mjukisbrallor, åtta st orange/gula Boda Nova glas + vinkaraff och salladsskål i samma serie, sex st Filippa K muggar och en båt. Alltså en prydnads-båt. Svårt att förklara.. men bild finns nedanför =) Nöjd med dagen i alla fall! (Nu längtar jag ÄNNU mer tills lägenheten åter är i mina ägor och köket är klart så jag kan flytta in! Men på söndag får jag nyklarna i alla fall så det närmar sig!) Kvällen har tillbringats i Öjaby med min fina vän Malin. Vet inte om jag nämnt henne någon gång förut? ;)

Några av dagens inköp.






Den här kissen köpte jag inte.. Det är Malins kisse - KORVEN! Söt som snus.



I morgon blir det biobesök.. IGEN! Den här gången med Fröken Sjödahl. Det var min födelsedagspresent till henne, hon får välja film och jag betalar kalaset. Och gissa vilken film det blev..? Just det, Flickan som lekte med elden. =) Såg den igår bara men det gör inget, den var så himla bra så jag ser den gärna två gånger! Sen får det vara nog med biobesök för min del på ett tag!

Nehe nu börjar Arkiv X på tv:n och det betyder sovdags! Godnatt fina ni!


Kommentarer
Steph

Bra med en update måste jag säga.. :) Ha så skoj på kryssningen!



Puss

2009-09-22 @ 09:24:55
Fröken Sjödahl

Haha vad rolig du är Jossan som inte skulle köpa nånting men som kom hem med massor fina saker :) KUL! Vi kan ju åka till Ikea ihop nån dag nu när vi ska flytta båda två. Åhh vad kul! Funderar på att åka dit nästa helg. Ska du med då?? Ses ikväll min fina. Puss.

2009-09-22 @ 09:53:10
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Anne

Tjingeling bruden. Älskar också de där FilippaK muggarna har inte dem till höger med paraplyer på mm måste nog köpa dem. Tveksamt dock om jag får med maken till outleten. Fast vi har inte varit där på över ett år säkert. Kul att du hittade så mycket. Ha det så bra Kram

2009-09-22 @ 15:58:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0