Bio-dejt!

Nu ikväll har jag och Erika varit på bio! Filmen var lika bra som sist. Riktigt trevlig att träffa Erika också, hon är alltid så glad och rolig att umgås med! Tack för en trevlig kväll gumman!

Vi på bion. Erika med ett popcorn i näsan, hihi =)


Sen stoppades popcornet i munnen! Mums filibabba! =)



I morgon är det dags för kryssningen med Karin! Ska åka vid tio från Värnamo med buss till Stockholm, så det blir till att gå upp tidigt imon! Har inte packat någonting än så jag måste nog ta tag i det nu! Skriver när jag kommer hem o berättar hur vi hade det.





SKEPP O´HOJ!



Kommentarer
Erika

Åhh vilka fina bilder, hehe. Hur fan ser jag ut i håret dock?! Tack för en underbar kväll! PUSS. Ha så kul till havs!

2009-09-22 @ 22:12:12
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0