090909

Hade tänkt att sova tidigt idag igen, men det gick inge bra! I morgon ska jag dock upp ganska tidigt för att åka in till Malin. Hon är ledig så vi ska ägna dagen åt att måla baksidan på deras hus. Det tar väl inte hela dagen förhoppningsvis, så vana vid att måla som vi är nu för tiden! =) Var där både igår och idag och målade, kul och hjälpa till lite.

Idag började IDOL.. jag är lycklig! Jag tycker det är så himelens roligt att kolla på, både nu när det är auditions och även sen när bara dom bästa är kvar. En gammal klasskompis kommer nog vara med i tv denna veckan, han sökte i Malmö och kom vidare till slutaudition. Ska bli kul o se!

Ser fram emot helgen, på fredag blir det förmodligen (en ganska lugn) utgång här i Växjö och på lördag blir det 30 års kalas i Trekanten för min kusin Anne och hennes man Jonas. Kommer nog bli riktigt skoj!

Nu är det bara 18 dagar kvar tills jag får tillbaka min lägenhet. Nedräkningen har verkligen börjat på allvar!


Fina Mallan målar brädor i garaget!


Nu är det i alla fall sovtime! Good night sweethearts!



Kommentarer
Anne

Hej kusinen ska bli så kul att träffas på lördag. Ta det lugnt på fredag för lördagen är den stora festdagen glöm inte det!!! kram

2009-09-10 @ 13:23:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0