Tröööött!

Det gick bra att gå upp i morse, var inte alls trött när klockan ringde 6:30. Ett mirakel faktiskt! Har varit i lägenheten i 12 timmar idag så nu är man lite smått trött däremot. Det har gått superbra, har fått upp överskåpen, bänkarna och bänkskivan. Dock inte satt dit lådorna eller fronterna än men det ska vi göra i morgon. Jonas började också lägga lite golv, det kommer nog bli skitfint när det är klart. Var och kollade på kakel också, det lutar åt ett ljusgrått kakel med plattor som är 5*5 cm. Men får se!

Lite bilder från dagen..

Jonas sätter överskåpen.




Bänkskivan på plats



Ser inte speciellt fint ut på korten nu eftersom väggen är som den är men det blir en aning bättre när kaklet kommer dit sen skulle jag tro =) Fler bilder kommer i morgon!

La även ut min gamla spis och en garderob på blocket förresten och fick båda två sålda idag! Perfekt ju.

Måste klaga på en sak till bara.. Öppnade ugnen som även den var från IKEA idag och tror ni inte helveteskapen har skickat fel ugn eller? Hade beställt en med kombinerad micro och ugn men jag fick bara den vanliga med ugn. Blir ju så trött så jag kan kräkas. Ringde o pratade med dom på kundtjänst i Älmhult och man får ju inte byta heller för det är ju vårat ansvar som kunder att läsa igenom beställningen så att allt stämmer. Hur fan ska man veta vilken ugn som heter vad liksom?? Står ju inte tydligt direkt. Snark snark zzzznark. Så nu får jag ju ha denna ugnen ändå och ställa en micro på bänken. Som sagt, ofta älskar jag IKEA men efter denna erfarenheten så har kärleken svalnat lite måste jag ju erkänna...

Är jag så sinnesjukt trött så nu ska jag bums i säng!

(Förresten, detta är min första vita helg sen... sen... äsch kan inte ens komma ihåg sist det hände! Godnatt!)



Kommentarer
angelica

men det ser ju bra ut hittills!!

2009-10-10 @ 23:14:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0