Tisdag!

Tandläkarbesöket gick bra! Tog ca 10 minuter. Hade inga hål som vanligt (pust!) ,dock ska jag dit igen om två veckor för på ett ställe hade jag tydligen slagit ut en bit av en tand så det måste lagas. Men det skulle inte göra ont lovade hon så det hoppas vi på! =)

Fick inte så mkt gjort i lyan igår, Uffe va där en sväng och satte dit fronterna på överskåpen. Blev mkt bra! Nu ska bara handtagen dit också men det kanske vi gör ikväll istället. Förhoppningsvis ska vi börja med tapetseringen ikväll också! Jippie!!

Överskåpen minus handtag


Allting ser så fult ut på bilderna pga det inte är ngt kakel där än. Men det ska vi beställa idag och jag har sjuk bestlutsångest. Vill bara att någon annan ska bestämma åt mig så jag slipper!

Sen var det förresten två tjejer som kom dit igår som skulle hämta garderoben som jag la ut på blocket. Dom var ju lite smått blåsta, för garderoben är sjukt stor och dom hade inget släp med sig utan dom körde en gammal liten Saab. Omöjligt att få in den i bilen så dom fick ju montera ner den och krabba. Inte världens brightaste men det gick ju bra tillslut. =)

Var hos Malin & Jonas igår kväll sen och vi kollade på film. Har ni sett Johan Falk-filmerna? Dom är superbra! Kollade på två stycken igår, kom ut nya på DVD förra veckan. Riktigt bra och spännande!


Sen gör det ju ingenting att denna hetingen är med... mumma.. ;)



Ha en trevlig tisdag alla! Och glöm inte, Desperate housewives kl 21 på Kanal 5 ikväll! =)
Puss hej!



Kommentarer
Angelica

Men jossan, han var ju rätt ugly :P Han ser ut som en blandning mellan IT killen i Östersund o short :P

2009-10-13 @ 14:30:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0