snor + hosta = dåligt

Jag mår verkligen skit! Hostar som en gnu och snoret rinner i näsan.. Borde gå och lägga mig men vet att jag ändå inte kommer kunna sova något pga hostan så jag sitter uppe i ren protest. Protest mot hostan.

I morgon är det fredag och det blir en lugn myskväll hos Anna. Blir väl Idol och soffhäng antar jag..
Sen på lördag ska vi börja riva ut det gamla köket i lägenheten så det blir nog full fart på Gustavsbergsvägen i helgen! Hoppas det inte tar alltför lång tid att riva ut köket så vi kanske hinner börja ta ner dom gamla tapeterna o spackla lite smått också innan vi ska börja sätta upp det nya köket nästa helg. Men det tror jag knappt vi hinner så jag får nog jobba lite på tålamodet.. Den som väntar på nåt gott...

På lördagkväll blir det iaf utgång, födelsedagsförfest hos Uffe och sen utgång med Steffsan och Charlotta som är på besök från Östersund och Lund i helgen! Hoppas jag är frisk tills dess bara.. Fast det blir såklart utgång i alla fall! =)

Nehe nu ska jag dricka en kopp te och sen krypa ner i sängen tillsammans med "Låt den rätte komma in". Den är alldeles för läskig för min smak egentligen men nu när jag väl börjat läsa kan jag ju inte sluta!
Godnatt! *Host host*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0