Snart måndag igen...

Shit vad denna veckan har gått fort! Redan söndag liksom.

Även denna dag har spenderats i lägenheten. Köket börjar ta form nu och det är verkligen skit kul! Har aldrig renoverat något innan, förutom typ nya tapeter, men det är så himla roligt! Har lite ångest bara för jag måste beställa kakel i morgon och jag kan inte bestämma mig. Har varit inne på grått ett tag nu men ikväll var jag inne på massa sidor på internet och kollade på grått kakel när det var uppsatt och det är inte så fint.. eller fint är det ju men det ser lite.. mesigt ut eller vad man ska säga. Så det får nog bli vitt istället. Vitt kanske också är mesigt men det är iaf stilrent och fräscht och man tröttnar förhoppningsvis inte på det!

Saknades en sak till köket idag så Jonas ska ringa IKEA i morgon och kolla om dom har det hemma och isf åker jag och Malin till Älmhult imon en sväng. Måste även köpa en ny front till en av lådorna för den var skavd. Blir inte ens förvånad längre. =)
Ska även till tandläkarn imon.. Usch o fy, jag vill inte! Men det är bra att gå dit ändå, väldigt många i min ålder har ju inte varit där sen man fick gå gratis senast, typ när vi var 18 eller 20 eller hur var det nu? Jaja, det är iaf bra att gå en gång om året tycker jag! (även om det är en hemsk upplevelse varje gång!)


Här är lite bilder från lyan idag:

Malin sätter ihop lådor! (ni ser hur fint det är i sov/vardagsrummet nu va? haha)






Golvet är lagt klart nu i köket, vad tycker ni? Själv så älskar jag det! Det är ju fortfarande mkt kvar att göra, diskmaskinen, socklarna, vissa handtag, hörnskåpet och fronterna till överskåpen är inte ditsatta än, all el ska kopplas in och kaklet ska beställas och sättas upp. Längtar tills allt är klart!

Nu ska jag sova! Upp tidigt i morgon igen, måste borsta tänderna lääänge och noga innan tandläkarn! Borstar alltid ihjäl mig innan jag ska dit, haha. Men det gör väl alla kanske... I vilket fall som helst, godnatt på er!



Kommentarer
Helen

Vad fint det blir!! Hoppas att du blir nöjd med kaklet du väljer! Nu till jobbet...ikea... hahah! :p

2009-10-12 @ 09:09:25
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/
Angelica

Det börjar se riktigt bra ut, snygg ugn :P

2009-10-12 @ 11:15:39
Camilla

Halloj,



Vad snyggt det blir, golvet är skit läckert!



//camilla

2009-10-12 @ 20:37:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0