Målning och gamla minnen..

Idag har jag varit i lägenheten mellan 14-19 och målat. Målade listerna vita och även dörrlisterna (eller vad heter det, listerna runt dörrarna helt enkelt.. ja ni fattar). Det var roligt men rätt svårt! Målade allt två gånger så nu är det fin fint! Ska dit i morgon igen och måla lite i hallen och köket också. Det är kul att måla när man ser hur stor skillnad det blir! Innan såg listerna vita ut men nu när jag målat dom ser man på dom som är omålade hur himla slitna och gula dom vart.

Efter målningen idag åkte jag en sväng till Öjaby för att hälsa på min fina vän Malin. Så oväntat, Malin kallar mig för sitt adoptivbarn... hihi. Anna var där också o vi hade en trevlig kväll framför DHW! ÄNTLIGEN har det börjat igen, min absoluta favorit-serie! Många som håller med mig va? =)


Måste även visa en sak som jag snott från Helens blogg.. Ett "brev" som jag skrev till henne på jobbet för lite mer än ett år sen. Skrattade ihjäl mig när jag såg det, va sjuka vi var =) Men va kul vi hade ändå, oftast i alla fall! Saknar er gamla Aditroianer. Vi måste ses snart igen!




Nu är klockan snart halv tre och det är verkligen sovdags. Natti natti!


Kommentarer
Helen

Ja, jag är med på det! Hör av dig så får vi se om jag inte jobbar. :) Ser fram emot det!!!

2009-10-07 @ 11:09:08
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0