I morgon...

...flyttar jag in! Hur kul känns inte det då? Superduperenormtheltunderbart kul om du frågar mig!

Lite ledsen i ögat blev jag idag bara, trodde min säng som jag beställt skulle komma idag.. men då har säljaren tänkt fel och blandat ihop min säng med mina föräldrars säng och trott att det inte var någon brådska med min. Vilket var helt tvärtom, min var det bråttom med men inte mamma o pappas. (dom har redan fått sin) Jaja, man kan inte få allt här i världen.. Får la sova på en tältsäng tills jag får den riktiga.. Då kommer jag uppskatta den ännu mer! =)

Idag har jag och Malin varit och monterat ihop byråer, soffbord och nattduksbord i lägenheten. Mamma kom också senare och satte ihop tv-bänken. Alla klagar på att det är så svårt och tråkigt att montera IKEA-grejer men jag tycker det är riktigt kul! Malins mor och far kom förbi och hämtade min gamla kyl/frys som dom köpt. Jag har inte fått min nya än men den ska komma i morgon (peppar,peppar) Lite jobbigt att vara utan kyl/frys, haha. Jag har beställt en rostfri delad från Husqvarna, tror den kommer bli kanon! Gert och Magdalena var även förbi och kollade läget.

I morgon som sagt blir det inflyttning, sen har jag nog att göra i helgen med att packa upp kläder och alla köksgrejer o sådär. Ska även vara kattvakt i helgen, Malin o Jonas ska till Mellby så jag ställer ju såklart upp! Korven (katten) har bott hos mig förut så hoppas hon känner sig lite hemma iaf =)

Kååven!


Här är en liten preview på hur det kommer se ut i vardags/sovrummet.. Inte mkt till preview men allt jag har att erbjuda för tillfället =)


Soffbord och golvlampa inköpt på IKEA, mattan fick jag i inflyttningspresent av mamma igår. Tack tack! =) Soffan är inte på plats ännu, hehe.

Nattduksbord, tavla, filt och två kuddar, även dom köpa på.. ja gissa..?? IKEA såklart =)


Vet inte om jag ska ha zebra-tavlan i vardagsrummet eller köket än men det får jag nog prova mig fram till!

Nehepp, sovdags! Sista natten på Humblevägen. Finally! =)
Godnatt!



Kommentarer
Steph

Sjukt avundsjuk på din lägenhet Jossan:) Den har verkligen blivit superfin, lite skillnad än när jag var där senast om man säger så... ;9

2009-10-29 @ 12:41:29
Erika-kusin vitamin

Det ser sjukt snyggt ut Jossa. Känner mej smått avis när jag jämför med mitt lilla studentrum..=)Alltför länge sen vi sågs nu ju, men men ser ju inte bättre ut än att det inte blir förrän till jul nästa gång!!Ha det bra kära du....puss puss

2009-10-29 @ 13:20:32
Johanna

säg till om du behöver sällskap i helgen :) fast det har du kanske redan fixat ;P

2009-10-29 @ 17:25:55
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0