Helgen.

Jahapp, då vart helgen över och den gick lika fort som alltid! Har inte hunnit blogga någonting för det har varit fullt upp.. I fredags var jag och Daniel o donade i lägenheten på dagen, han kopplade in vattnet och diskmaskinen och det blev kanon! Anne och lilla Elliot kom förbi och kollade läget, synd bara att det såg ut som ett mindre krig i lägenheten just då.. Men ni får komma tillbaka när allt är klart! =)

I fredagskväll var jag hos Malin, vi hade myskväll med Idol, tacos och massa godis! Idol var skitbra tyckte jag, de flesta var duktiga och det var helt rätt person som åkte ut! Jonas var ute med sina jobbarkompisar så jag och Malin satt uppe och spelade kort till klockan två när vi hämtade honom nere i stan sen sov jag över i deras gästrum.

I lördags var vi i lägenheten igen, pappa började med tapetseringen och jag målade väggarna i köket. På kvällen var jag och Uffe hos Anna och spelade spel och pimplade vin! Sov över hos Anna, sen i går morse åkte vi till lägenheten igen.. Fortsatte med tapetseringen och målningen. Nu är nästan allt klart, förutom golvet och kaklet. Hoppas pappa hinner lägga lite golv i veckan nu, för kaklet ska sättas i helgen. Så himla spännande! Hoppas jag gjorde rätt när jag valde svart, men det tror jag!
På kvällen igår så tränade jag och Malin. Det var inte den roliga instruktören denna gången utan en väldigt pepp tjej.. Det var det absolut svettigaste passet hittills! Men roligt såklart. Ikväll blir det träning igen och då ska även Frida och Emelie med!

Nu ska jag strax in till stan, Malin är ledig idag så vi ska umgås. Ska måla lite, inte så ovanligt för min del dock kommer detta bli det sista som ska målas för sen är allt KLART!!! Har inte tagit några bilder i helgen men ska försöka komma ihåg att ta några idag!

Trevlig måndag!



Kommentarer
Anne

Hej hej vi kommer snart igen någon helg i början av november tänkte vi och då kanske lägenheten är färdig. Vad roligt ni verkar ha det när ni tränar ihop. Alltid roligare när man kan träna tillsammans. Det var i alla fall kul att träffas i fredags och tack för fikat. Elliot var nog väldigt nöjd med att det saknades micro så han kunde smaska lite på en muffins istället för burkmat. Kram

2009-10-19 @ 15:00:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0