Full rulle!

Ja, full rulle har det varit idag! Gick upp vid åtta för att åka in till Arbetsförmedlingen. Lika kul som alltid. Eller iofs bara tredje gången jag är där, men ändå. Ska dit igen på måndag..
Gick till Malins salong (Salong Wo-Men) direkt när jag var klar där för att klippa och färga mig! Dom har bytt märke på färgerna så det fick bli att exprimentera lite men det blev bra som vanligt! Lite ljusare bara. Lagom tills att jag var klar där ringde Elin och frågade om jag ville ta en fika med henne och Fredrik på Öhrs Lantcafé, och jag är ju inte den som är den så självklart ville jag det! Blev en mysig fika framför en sprakande brasa.

Elin & Fredrik är nykära i Åre i februari.



Åkte sen in till stan igen och till lägenheten. Målade det sista (!!!!!) och jag och pappa städade för att vi ska få plats att lägga golv. Ut med alla målargrejer för nu är det slut med det och ingen är gladare för det än jag! (ska möjligtvis vara min far då)
När jag var klar där åkte jag och Malin till Teleborg för att sola solet! Längesen nu och man känner sig extremt blek så nu var det dags. Ska försöka sola någon mer gång innan helgen. Vi blev sedan bjudna till Olof och Alexa på lite myskväll! Det bjöds på tacos och det var väldigt gott! Tack fina ni. Gosade ihop oss i soffan sen och kollade på DHW. I love! Längtar redan tills nästa tisdag, hihi.

Olof & Alexa i Halmstad i somras.


Påväg hem igen så höll jag på att krocka med en älg på "Ör-vägen." Livsfarligt att köra där nu, älgar överallt.. Inte riktigt men nästan. Men både jag och lilla goffen klarade oss galant, pust! =)

Ser fram emot morgondagen då vi ska till Anna och dricka lite öl/cider/vin och kanske gå ut och fortsätta dricka lite mer öl/cider/vin. Fast finns det något ställe man kan gå till i Växjö på onsdagar såhär på hösten? Dellan såklart. Och Lagerlunden. Ja, vi hittar nog något nu när jag tänker efter.. =)
Lite ledsen för att jag kommer missa träningen imon, vi hade tänkt att gå på ett danspass. Men får ta igen det på torsdag istället!

Nehe, nu är det verkligen bed-time! Godnatt på er, ha en fin onsdag för det ska jag ha! Puss!



Kommentarer
Anne

Hejsan kusin vitamin. Kommer det några bilder snart eller på nya/gamla lägenheten. Vore kul att få se Kram

2009-10-25 @ 21:05:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0