Freitag!

Ingen ork till att blogga egentligen men måste bara säga... Fy vilken skandal i Idol ikväll! Hur kunde juryn välja Camilla som ett wildcard och inte Moa?! Galet galet galet. Hoppas dom ångrar sig rejält! Dock är Erik fortfarande min favorit, och favoriten bland tjejerna är absolut Mariette. Riktigt duktig och cool tjej!

Har varit hos Anna ikväll och myst, vi åt trerätters... :) Först hennes supergoda tomatsoppa med massa gott i till förrätt, en stark men väldigt god köttfärssås med pasta till varmrätt och sist men inte minst nyponsoppa och glass till efterrätt! Mums mums, tack min finfina vän!

Hostan är har inte blivit bättre, snarare sämre.. Men jag tänker fortfarande gå ut i morgon, kan ju inte missa utgång med Steffi och Challan nu när dom väl är hemma! Angelica ska med också. Kommer nog bli superkul!

Sov-time, upp tidigt i morgon och börja riva kök! Spännande =)
Godnatt!

Förresten, dom ringde från Striddes i dag och berättade att en tapet jag beställt hade kommit nu. (det kunde ta tre veckor sa dom när vi beställde, men det tog bara två dagar, haha) Så ska dit o hämta i morgon! Jippie! Godnatt igen!


Kommentarer
Ulle

Hejsan hoppsan! Vad är det för tapet? Jag är nyfiken:-)



Ta det lugnt ikväll...



Kram Ulle

2009-10-03 @ 09:34:05
Camilla

Hej,



Jag har filmen: Låt den rätte komma in, om du vill se sen.

Spännande att följa din renovering! Var ligger lägenheten?



//Kram Millan

2009-10-03 @ 13:00:41
Jossan

Hej på er! Tapeten är mörkgrå med svarta blanka streck i som ett mönster.. Haha svårt att förklara men lägger upp bild så fort vi börjat tapetsera! Ska bara ha denna tapeten på en kort vägg o sen resten vitt.



Lägenheten ligger på gamla norr, vid teknikum ungefär. Gustavsbergsvägen 1 c är adressen. En etta är det ju bara, men snart en himla fin etta förhoppningvis! Ni är välkomna sen på en fika när den är klar! :) Kram!

2009-10-03 @ 16:37:16
URL: http://juican.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0