=(

Måttligt irriterad just nu men ska försöka blogga lite ändå..

Har haft en trevlig dag idag trots allt!
Började med att en gubbe från DHL ringde som skulle komma o lämna köket. Kul tyckte jag men det var innan gubben säger "Å förresten, har ikea ringt dig? Inte? Nej för bänkskivan är nämligen skadad. Tänkte säga det så du är förberedd och inte blir arg när vi lämnar den sen, hehe". Hm.. Jag kan bara säga en sak: JAG VISSTE DET! Har sagt hela tiden att det kommer vara något fel med bänkskivan, det är det ju alltid när den kommer från Ikea. Men iofs, den har skadats under transporten så det är väl egentligen inte ikeas fel.. Nej men sen när dom lämnar bänkskivan i lägenheten så ser vi att den är inte bara skadad, utan det är helt FEL bänkskiva också! Så jo, det är ändå Ikeas fel! Ångrar att jag inte beställde den på något annat ställe. Jaja, det löser sig iaf och dom skickar en ny och jag får ha den trasiga o fula så länge.. (Tar ju bara 5 veckor. Snark.) Men det är inte därför jag är irriterad nu men det kan vi ta en annan gång.

Så efter det åkte jag, Malin och söta kusinen Johanna och käkade lite och sen körde jag och Johanna o kollade på golvet på Beijers. Superfint var det och finns det kvar så köper jag det imon! Sen åkte vi förbi Broder Daniels place på en kopp kaffe så fick Johanna se hans lägenhet. Tror hon tyckte om den, svårt att inte göra det! Drog sen vidare till min lägenhet en sväng och målade lite till, Johanna lyckades hålla kläderna rena från målarfärg, dock så doppade hon håret i det istället! =) Tack för hjälpen!

Johanna och golvet jag ska köpa. Vad tycks? (om golvet alltså, haha)



I morgon ska jag och mamma in dit på dagen och börja sätta ihop skåpen o allt till köket. Kommer nog bli svårt men kul! Inte för att jag vill låta negativ nu men jag kan lova att det kommer saknas något. Just idag känner jag lite av en hat-kärlek till Ikea faktiskt.. =) Sen kommer även Jonas och Malin lite senare och hjälper till. Hoppas vi hinner mycket i morgon för på lördag ska vi börja sätta upp köket! SPÄNNANDE!

Nu är det bäst att jag går och lägger mig så hoppas vi att jag vaknar upp som en ny människa i morgon! GODNATT!


Kommentarer
Lotti

Nämen Jossan då! Vilket agg du har mot IKEA...:) Nu är det väl varuhuset som lagt beställningen antar jag? Hade du lagt den hos oss hade detta inte hänt ;) Och jag lovar, det är faktiskt jättelätt att montera kök! Heja heja :)



Kram!

2009-10-09 @ 08:11:03
URL: http://lotti.blogg.se/
Helen

Lycka till darling! :)

2009-10-09 @ 11:04:46
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0