Det närmar sig...

Tisdag idag! Om bara några få dagar är jag återigen Växjö-bo och det känns mkt bra! Ikväll ska vi städa ur alla renoveringsprylar ur lägenheten, typ målargrejer, all papp som täcker golvet, alla stora verktyg och bara allt skräp som ska slängas! Sen blir det en storstädning innan vi ska börja flytta in möblerna, förhoppningsvis redan i morgon! =)

Igår var jag, Malin, mamma och Magda på IKEA. Handlade massor.. men bara sånt jag behövde såklart ;) Köpte bl.a två byråer och ett nattduksbord i samma serie, ett soffbord, en TV-bänk, inredning till kökslådorna, duntäcke och två dunkuddar, påslakan, en stor tavla, kuddar till soffan... och en del smågrejer! Himla nöjd med alla grejer och hoppas bara nu att det blir bra när det kommer på plats i lghten!

Nu ska jag gå och borsta tänderna för om en stund ska jag till tandläkarn och laga en tand där en liten flisa har lossnat. Hoppas det inte gör ont!



Kommentarer
Anne

Fasen vad spännande att få allt färdigt. Väntar på övervåningen och det drar ut på tiden. Flera av hantverkarna har blivit sjuka så det känns lite trögt. Verkar som dina hantverkare var mer pålitliga, hihi. Glöm inte att lägga in bilder för oss som är nyfikna. Förresten har du hört något om Ulles kliffhanger? Ha det så bra kram

2009-10-27 @ 18:25:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0