Inlägg nr 100.

Okej jag vet att jag varit dålig på att uppdatera här senaste veckan, men det har varit lite mkt! Har varit i lägenheten varje dag i alla fall och vet ni, det börjar bli klart nu! I veckan som kommer så flyttar jag in! Kan inte beskriva hur kul det känns, jag har längtat sen i juni liksom!

Kan ju dra lite snabbt vad som hänt ses sist..
I onsdags var vi hos Anna på kvällen och drack vin o snackade skit. Det var jag, Anna, Elin och Fredrik som var hemma på besök! Himla trevligt. Sov hos Anna på natten där sen.

Elin, Fredrik & Anna.


På torsdagsmorgonen vaknade jag, gick ut i köket och såg Annas BERG av disk så jag visade mina good-friends-skills och diskade allt..=) Åkte sen till Malin på hennes salong och gjorde henne sällskap några timmar när hon inte hade några kunder. Sen hämtade vi kaklet som äntligen kommit och senare på kvällen så tränade hon, jag och Frida.
I fredags var jag och Daniel i lägenheten tidigt och han började med kaklingen. Jag gav mig på och måla elementen. Fy fasen vilket pilljobb! Tog en evighet men det var det värt för det blev fint som snus tillslut! På kvällen sen var vi hos Emelie och Christian i Klasentorp på Idol-mys! Bestämdes att jag förmodligen ska vara hundvakt om två veckor, till deras labrador Molly! Dom ska till Teneriffa nämligen. Får se om jag passar henne hela veckan eller bara några dar. Ska i alla fall bli kul, jag har haft vovveabstinens nu varje dag sen Jazzin somnade..

Första plattan!


Snabbt gick det vill jag lova!


I går var vi i lägenheten igen jag och Daniel på morgonen, fogade kaklet och pappa började med golvet i hallen. Jag och Malin smet iväg och tränade mitt på dagen, trodde inte det skulle vara så mkt folk på en lördag men det var det verkligen! Kvällen spenderades i Öjaby hemma hos Frida tillsammans med Anna, Malin och såklart Frida då. Vi drack lite vin och öl och spelade en massa olika spel! Himla trevlig tjejkväll faktiskt. Var meningen att vi skulle gå ut men vi hade så trevligt så det blev inte så.=)

Mallan i glasögonen man måste ha i spelet "Brainstorm" =)


Anna ville inte va sämre..


..sist men inte minst, Frida! =)


Vi hade även väldigt roligt åt en liten liten liten ostbåge som vi hittade.. Var tvugna att ta kort och för att visa hur liten den var så la vi den bredvid en normalstor båge... haha!



Idag har vi fixat i lägenheten igen och som sagt är allt nästan klart nu! Det enda som är kvar är golvlisterna och dom ska Jonas o pappa hjälpas åt med i morgon, och så ska det även upp nya fönsterbrädor. Och förresten fläkten ska dit i köket och även två öppna hyllor i köket över diskbänken, men det går ju snabbt! Såå kul, jag vill flytta in nu nu nu!

Här är två bilder på köket som det såg ut ikväll när jag åkte hem. Nu vill jag bara dit och plocka in glas, tallrikar, bestik och allt i skåpen o lådorna. Kan knappt vänta! =)





Nu ska jag verkligen sova för i morgon är det först ett snabbesök hos Arbetsförmedlingen och sen ska jag, Malin och mamma till IKEA! Godnatt! Puss.



Kommentarer
Anne

Jisses vad fint det blir. Måste erkänna att det var snyggt med det svarta kaklet tror inte du kommer ångra dig. Vill så gärna se det i verkligheten får se när vi ska hem nästa gång så får vi komma förbi och spana lite. Måste ge dig cred också för att du är så smart. Hur många gånger har man inte lämnat det bästa förfesten och stuckit ner på stan för att sen ångra att man inte satt kvar och förfestade istället. Ha det så bra Kram

2009-10-26 @ 10:33:43
Angelica

Oh vad fint det blir :) Det svarta kaklet var riktigt snyggt!

2009-10-26 @ 12:16:07
Camilla

Finns bara ett ord! SKIT LÄCKERT!



/Millan

2009-10-26 @ 13:12:05
Camilla

Fan. det blev ju 2 ord! Gap skratt!!!!!!

/millan

2009-10-26 @ 13:12:58
Ulle

Hej Jossan! Va fint det blir, verkligen supersnyggt. Jag håller inte med syrran, SKIT passar inte som en bra beskrivning, hahaha...



Det är ingen ny bebis på gång här, två galna grabbar får räcka. Det är något större och dyrare...



Kram Ulle

2009-10-26 @ 21:20:04
URL: http://ulrikaaberg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0