Solly solly...

...att jag inte bloggat på länge. Har inte haft något roligt att skriva om ändå direkt. Känns som att jag skrev så himla mkt om renoveringen och nu när det är klart så vet jag inte vad jag ska skriva om mer. Något förslag någon? =)

Nu är jag i alla fall hundvakt åt världens sötaste lilla Molly. Hon är en ettårig labrador som är supergo men också lite smått galen ibland. Men det klart hon är ju fortfarande valp nästan! Men i morgon är sista dagen sen ska hon hem till Klasentorp igen. Kommer sakna henne jättemkt men också lite skönt för det är en himla massa jobb att ha hund alltså. Har ju haft Jazzin o sådär men han var ju aldrig bara mitt ansvar om man säger så. Men shit va kul det är också. Både positivt och negativt, kan inte riktigt bestämma mig vilket som väger tyngst =)

I dag skjutsade jag mina föräldrar till flygplatsen i Växjö för dom ska åka till Gran Canaria. Samtidigt så hämtade jag upp Daniel, Simon och Oscar som kom hem från Gran Canaria med samma plan mamma o pappa ska åka dit med. Passade ju bra =) Väldigt avundsjuk dock, vill också åka iväg till värmen! Vädret ute senaste veckan har ju verkligen varit hemskt, blåsigt regnigt och kallt. Hoppas tiden går fort nu i vinter så det snart är vår igen!

Har lämnat in min mobil igen också.. För tredje gången! Denna gången vart det något fel på touchen så det gick inte skriva några sms eller någe. Är väldigt trött på iPhone just nu som ni kanske förstår! Men hoppas jag får en helt ny denna gången också för det har jag fått dom andra gångerna.

Nehe, nu ska jag gå och lägga mig för att gå upp kl 7 imorgon o ta Molly på en morgonpromenix! Sen i morgon eftermiddag ska jag hänga hänget med Malin som är ledig, trevligt värre! Träning blir det också på kvällskvisten!
Godnatt på er!


Kommentarer
Steph

Jossan du och iphone går inte ihop något vidare bra alltså.. :)

2009-11-12 @ 12:47:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0