Skåneland!

Det blev en liten spontantripp till Malmö igår eftermiddag! Hälsade på K, det var himla trevligt! Vi hyrde film och drack vin, mysigt! =)

Idag när jag skulle åka hem så passade jag på att åka förbi Lund och hälsa på Charlotta! Fick se hennes lilla men mysiga lya och så tog vi även en bit mat på stan! Lund va en himla mysig stad tycker jag. Malmö däremot tycker jag inte om så värst.. Svårt o hitta o svårt att köra bil och regnigt. Regnade säkert på fler ställen i landet idag men säkert mest i Malmö, hihi.

Nu är jag himla trött för det blev väldigt sent igår! Måste bara kolla på Paradise Hotel först vid 22, sen blir det stup i sängen! 
 
Hejdå!


Kommentarer
Angelica

Vad fasen har hänt med dig:P du är inte den som sover tidigt :)

2009-11-23 @ 22:32:19
Steph

Jossan glöm inte spana in bilderna.. :9

2009-11-24 @ 10:58:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0