Nöff nöff!

Då har även jag varit och vaccinerat mig! Gjorde det igår och själva sprutan kändes ju bara som ett litet mesigt myggbett men sen på kvällen fick jag förbannat ont i armen. Men som tur är har jag inte fått någon feber men har känt mig väldigt seg och trött hela dagen idag, gick ju knappt sova något inatt eftersom armen gjorde så ont. Men nu slipper man bli en såhär i alla fall...



Hihi!

Idag har har hängt med Malin en sväng på hennes salong.. Sen åkte vi upp till Maxi och köpte varsin ljusstake. Har satt upp min i fönstret i köket redan men har inte tänt den än. Vill ju inte fuska =)
Sen nu ikväll har Anna varit på besök här, vi kollade på tv och fikade lite! Mysigt!

Ser fram emot helgen! I morgon på kvällen blir det idolmys i Öjaby men först ska jag och Angelica gå på stan på dagen och shoppa lite.. Lite verkligen, inte mycket. Får se om jag hittar något fint att ha på lördag. För då är det nämligen dags för inflyttningsfest hemma hos mig! Eller återinflyttningsfest blir det ju eftersom jag redan haft inflyttningsfest här en gång förra året.. =) Vi blir nog ungefär 20 personer, det blir spännande o se hur vi ska få plats allihopa i min lilla lägenhet. Men finns det hjärterum finns det stjärterum som det så fint heter!

Såg förresten att många tyckte att jag skulle bli brunett, men efter att ha diskuterat med min frisör (Malin, hehe) så tror jag att jag förblir blond! Jag är ju blond naturligt och det är så skönt nu för man behöver inte färga håret alls ofta och om jag blir brunett kommer jag få färga minst en gång i månaden för att slippa den hemska utväxten! Och som alla vet... blonds have more fun! Eller? =)

Nej nu har jag inget mer att tillägga. Ha en trevlig helg allihopa!!


Kommentarer
Angelica

Men jossan, när tog du den bilden på mig utan smink :P

2009-11-27 @ 07:48:20
Helena

Bra val. Brunetter kommer aldrig att ha lika kul som blondiner! Allt sitter i haret! :P

2009-11-27 @ 19:44:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0