Måste ju bara berätta...

..vad jag lyckades med igår. Skulle åka ut till Klasentorp för att lämna tillbaka Molly. Emelie och Christian var inte hemma så jag skulle lämna vovvsen och sen gömma nyckeln utomhus. Allt går bra, jag lämnar Molly och låser dörren och lägger dit nyckeln.. Åker hem till mig i Växjö och så ska jag och Malin gå upp till min lägenhet. När jag står utanför märker jag det.. Jag har lagt MIN nyckel i Klasentorp och tagit med mig Emelies nyckel in till stan! SNARK SNARK SNARK! Så det blev ju bara till att åka ut dit igen och byta nyckel. Bara 7 mil fram o tillbaka. Lite småjobbigt sådär! Men kul efteråt, vi skrattade en hel del kan jag lova.. =)

Idag kom Malin hit på lunch, lagade riktigt gourmetmiddag till henne.. Spagetti och köttbullar. Mums! =) Sen var det dags för storstädning, är väldigt glad att jag bara har en etta för även om man verkligen städar ALLT väldigt noga och grundligt så tar det ändå bara en och en halv timma.. =) När jag var klar med städningen åkte jag ner till Nagelsalongen nere på Sandgärdsgatan för att fixa mina naglar. Två st som skitit sig lite efter att jag gått med lilla Mollsan i koppel.. (hon drar en hel del, hehe) Så nu har jag återigen 10 st finfina naglar att stoltsera med! =)

Ikväll har jag och Annieh haft myskväll. Hade planerat att kolla på Idol men icke sa Tokke.. För tv4 fungerade ju inte! Vi blev lite smått galna men tillslut gav vi upp och fick kolla på Doobidoo istället. Sen kom ju fyran igång TVÅ MINUTER efter det att Idol är slut. Kul jul. Fick i alla fall se uppträderna på internet sen och såg även utröstningen. Helt rätt person som åkte måste jag säga.


Lite bilder på mig och Annieh genom tiderna.. =)









Nu ska jag ringa Steffi och snacka lite skit sen blir det sängen! I morgon blir det förmodlingen utgång med underbara Hanna (som är med på ett hörn på sista bilden) som flyttat hem från London! Äntligen!

Godnatt på er!


Kommentarer
Steph

Haha Jossan du lyckas med det mesta alltså! Ett trevligt litet samtal, känner på mig att vi kommer ringas imorgon när vi är onyktra.. :)

Pusspuss snäckan

2009-11-14 @ 01:58:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0