Bortgjord!

Sitter/ligger i soffan med laptopen i knät, helt utslagen efter ett hårt och svettigt träningspass! Bara jag och Malin som tränade av oss tjejer idag, dock var det sjukt många på passet säkert runt 100 pers. Instruktören är den hurtigaste av alla hurtiga människor jag nånsin träffat men man blir väldigt peppad av henne och ger allt! Så det är great! =) 

Tidigare idag har jag gått på stan med finfina Hanna. Shoppade lite grejer, ett par leggings, två par öronhänge, en halsduk, tre st nagellack, ett "J" som jag ska ha i min nyckelknippa och ett paljettlinne/klänning på gina som var superfin. Men när jag kommer hem o ska testa den sitter den inte alls bra plus att hälften av alla paljetter trillar bort bara man nuddar vid dom. Inte okej alls! Paljetter på hela mitt golv nu.. Måste lämna tillbaka, hoppas dom inte ser att jag traschat den lite.. hihi. Vi avslutade med en fika på PM!

Måste ju också berätta vad som hände i lördags på DeLuxe. Jag ser en tjejkompis som står en bit bort som heter Alexa, jag springer fram till henne och kramar henne och säger "Åå Alexa, va kul att se dig här.." och blablabla. Hon blir lite förvånad men glad och vi pratar på en stund. Tills jag märker det... DET ÄR INTE ALEXA! Det är en annan tjej som heter Therese som är väldigt lik Alexa men som jag inte pratat med på typ 10 år och som jag aldrig varit bra kompis med utan vi spelade bara i samma innebandylag när vi var yngre. Så jag dog lite men fortsatte se glad ut och trippade iväg lite fint... Hon måste ju tro att jag är lite smått efterbliven. Men jag bjuder på den! =)

I morgon ska jag och Hanna gå på bio, Bröllopsfotografen! Tror att den ska va bra och rolig.
 
Nehe nu ska jag duscha innan jag svimmar av min egen äckelsvettlukt! Ha en fin vecka. Puss & Kram!


Kommentarer
Steph

Börjar du också få lite paljettfeber jossan? ;)

2009-11-17 @ 16:03:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0