Växjö.. here i come!

Om 22 timmar sitter jag på ett tåg till Alvesta! Ser verkligen fram emot denna helgen, ser dock inte lika mkt fram emot att sitta 12 timmar på ett tåg i morgon...
Har inte fått min sms-biljett än heller.. Börjar bli lite nervös, tänk om det inte är någon resa bokad? Ska ringa SJ i morgon så fort dom öppnar..

Planerna för besöket i Växjö är i alla fall följande..
.. på torsdag morgon hämtar mor och far upp mig på tågstationen i Alvesta, då åker vi raka vägen till Halmstad! Ska bli underbart att komma dit, har längtat hela långa vintern..
Åker tillbaka till Växjö på fredag f.m, ska färga och klippa mig hos Malin på dagen. Lär nog bli en del shopping också skulle jag tro! (Gina Tricot, vad jag saknar dig här uppe i Norrland!) På kvällen blir det förhoppningsvis lite inflyttningsfest hos Broder Daniel.
Lördag blir det kanske en roadtrip till Halmstad igen med Anna, lite beroende på vädret. Lördagkväll blir det grillfest i Öjaby hos min underbara vän Malin och hennes Jonas, sen förmodligen en Loft-utgång på det!
På söndag blir det lungt, träffa lilla Elliot med familj kanske? (Hoppas hoppas) Åker tillbaka till Norrlandet på söndagkväll.

Har även idag fått reda på när vi blir varslade... och förmodligen kommer jag flytta hem till Växjö redan helgen innan midsommar. Vilket betyder att jag kan fira midsommar i Halmstad! Lycka!!

Nu = sova.
Over and out.




Kommentarer
Ulle

Hej Jossan! Kul att du flyttar hem igen och kul att läsa din blogg:-)



Kram Ulle

2009-05-20 @ 08:24:32
URL: http://ulrikaaberg.blogspot.com
Johanna

du kommer ju aldrig att ha tid att ens säga hej till mig när du har så mycket att göra kusin :P

2009-05-20 @ 09:59:02
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/
Anonym

Hej min kära kusin. Såg din planering och det hade verkligen varit jättekul att se dig. Håller koll på dig och ditt partyliv via facebook och det är så kul. Dessvärre så ska vi inte hem i helgen. Mamma och pappa kommer hit och på söndag ska vi kolla på när det förbereder tomten och så ska jag jobba på äventyrsbadet på kvällen. Tyvärr hade verkligen varit kul att ses. Men kul att du kommer hem till midsommar. Du skulle se Elliot han är så himla duktig nu sitter inte still en sekund om han inte är trött. Ha de så bra kramisar

2009-05-20 @ 22:00:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0