Dålig början, bra slut.

Vilken kväll det blev igår! (som ni kanske märker på mitt förra inlägg, haha)

Dagen började ju inte specillt bra med att jag försov mig, men dagen på jobbet var ändå helt ok sen. Trots att varken Steffi eller Jenna va där.. :) Efter jobbet gick vi, hela Växjö-gänget och Luisa, till Simon&Viktor och åt och drack. Supergott var det, dyrt också men det var det värt. Ibland får man unna sig något, eller vad säger du Jenna? ;)
När vi hade ätit klart gick vi hem till Emelie och drack lite vin och sen gick vi ner mot G3. Emelie, Kerstin och Luisa ville inte gå ut sen när dom såg kön, men jag och Steffi gick dit ändå. Kände inte riktigt att vi orkade stå i kön dock så Steffi frågade vakten om vi fick gå före och det fick vi.
Kvällen på G3 var galen, det var tydligen någon studentfest så det var jag, Steffi och massor med studenter i vita mössor där. Kände oss väldigt gamla för en gångs skull, hehe. Men kul hade vi!

Himla skönt att vara ledig nu, kom ju på att jag är ledig fre, lör, sön och mån! Lyx!
Bara 6 dagar kvar på Aditro .. Shit, det kommer kännas väldigt konstigt att gå ut genom dörrarna för sista gången på söndag.

Nehe, om man kanske ska byta om lite, för jag och Steffi ska ner på stan snart. Men eftersom kvällen igår blev lite dyrare än det var planerat så ska vi nog inte shoppa så mkt idag.. Ska dock försöka att hitta en jacka! Önska mig lycka till att hitta det i den här stan..


Förresten, de här skorna köpte jag nu i veckan.. I love!



På återseende!


Kommentarer
Ulle

2009-05-29 @ 13:58:31
Erika

Snygga skor gumsan! Skopunkten erkänn? Ett par kompisar har likadana fast svarta? PUSSILUSS.

2009-05-29 @ 18:00:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0