Första inlägget..

Tänkte som alla andra börja blogga lite smått.. Kan ju vara bra när man bor 100 mil hemifrån och kanske inte pratar med sina vänner hemma varje dag så dom får lite uppdatering vad som händer här uppe i norrland.

Tja, livet i Östersund är helt ok. Består väl mest av jobb och fest, det finns liksom inte så mycket mer att göra här. Men jag gillar det! Det vore ju ingenting om inte Jenna, Steffi och Angelica hade bott här också.. Så tur att man har dom!

Nu i helgen så blir det födelsedagsferre för Carl-Johan som fyller 32 år. (om 12 år) Det ska bli kul, blir nog grillfest om det blir fint väder! Sen ska jag och tjejerna gå ut på G3 som vanligt. Förra helgen kom vi inte in för det var så lång kö (och för att en viss person inte kunde fixa biljetter till oss, haha), så denna helgen ser jag verkligen fram emot utgång! Ska försöka att inte ramla på dansgolvet denna helgen.. hm... =)

Jaha, första inlägget avklarat! Skriver nog mer i morgon.

Kram!


Kommentarer
brf

känns som att det här kommer att bli en riktig kvalitetsblogg!

2009-05-15 @ 10:11:14
Lotti

Kul att du börjat blogga! :) Så kan JAG följa DIG för en gångs skull!



Puss

2009-05-16 @ 17:13:37
URL: http://lotti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0