Tillbaka i Norrlandet efter en underbar helg!

Okej okej, jag vet att jag har varit dålig på att blogga senaste dagarna..
Men jag har faktiskt varit hemma på besök och inte haft en minut över!

Det har varit en mycket trevlig helg, har hunnit med massor men ändå har tiden gått alldeles för fort som vanligt.
Halmstad var sig likt, men var väldigt trött när jag kom dit efter 12 timmars tågresa. Tog en liten powernap och sen åkte vi och tittade på nya tomten. Just nu är det bara en jordhög men det kommer nog bli superfint när huset/stugan är på plats. Tog också en promenad på stranden och man fick lite sommarfeeling!


Åsvägen 24, Frösakull


Havet


Jag & Mamma



I fredags var vi hos Daniel på lite inflyttningsfest.. Vi drack lite vin och sen gick vi ner till PM och drack lite mer vin..
Mycket trevlig kväll!
Blev även kär i fredags.. i Daniels nya lägenhet. Heeelt underbar!

I lördags umgicks jag med Anna. Vi handlade lite på dagen sen åkte vi hem till Bruket och gjorde oss i ordning där inför kvällen. Råkade sätta igång min faster Lenas inbrottslarm, och fick lite små panik.... Men det gick bra, tur att min andra faster Inger var hemma! :) Träffade även kusinerna Ulle och Camilla och deras söta barn!
På kvällen begav vi oss till Öjaby och grillfest hos Malin och Jonas!
Det blev en väldigt bra kväll med god mat, trevligt folk och en hel del sång!


Coola Elin & hennes Fredrik!


Världens finaste Anna!



Per & Nathalie


Underbara Frida!



Åkte tåget tillbaka igår kväll.. och i Norrköping hoppar ingen mindre än Elin Mårtensson på! Träffar henne ungefär två gånger om året så det var kul o se henne!
Mindre trevligt var det idag på morgonen, då ramlar stegen i våran kupé ner i huvudet på en kvinna och hon får ett stort jack och det blöder som fasen.. Blodbad på golvet inne hos oss.. Som tur var så var det inte långt kvar tills vi vart framme så hon åkte raka vägen till akuten och fick sy. Stackars!

Det känns ändå rätt kul att vara tillbaka, speciellt när jag vet att det bara är tre veckor kvar tills jag flyttar hem på riktigt! :)

Tack alla fina Växjö-människor för denna helgen! Ni är underbara!


Kommentarer
Johanna

flyttar du hem om 3 veckor? :O då måste vi fira! :D

2009-05-25 @ 21:22:51
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/
Jossan

Javisst gör jag det! Det ska bli lovley.. Får se hur det går att bo med föräldrarna i tre månader bara.. :)

Då ska vi ses fina kusse!

2009-05-25 @ 22:27:17
Erika

Synd att vi inte hann ses stumpan min! Men snart flyttar du hem å då kan vi hänga OFTA! Puss.

2009-05-27 @ 07:19:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0