Sovmorgon..

..fick jag idag. Eller inte riktigt kanske, jag försov mig.. Kom till jobbet 40 minuter för sent. Har aldrig hänt tidigare under hela min tid på Aditro, men näst sista veckan slår jag till. :)

Igår var vi som sagt på G3 och kollade på fotboll. Det var ju trevligt förutom att Manchester United förlorade och att vi fick vänta en halvtimma på vårat bord även om vi hade bokat. Och att maten smakade skit. Men annars va det kul!

Idag fyller Emelie och Linus år och vi ska gå ut och äta ikväll allihopa på Simon&Viktor. Ska bli gott. Sen ska jag, Steffsan och Emelie gå ut på G3 och dansa lite.. Vi är ju faktiskt lediga i morgon, då är det okej att gå ut mitt i veckan har jag hört.

Nu ska jag jobba lite igen. Tjarå!


Kommentarer
Anna

Tack gumman! Tack för att du finns.

2009-05-28 @ 17:26:56
URL: http://honeysucklee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0