Snart måndag igen...

Söndag. Jag hatar söndagar. Mår av någon anledning aldrig särskilt bra på söndagar så det kan väl kanske bero på det.

Gårdagen blev väldigt lyckad!
Dagen började med en shoppingrunda med Stephanie. Jag köpte två t-shirts, ett linne och en klänning. Klänningen vart lite dyr men jag har kollat på den säkert 10 gånger och velat ha den och igår fanns det bara en kvar så då kunde jag inte stå emot längre :)
Kvällen bestod av födelsedagsfest. Det var kul, vi satt ute hela gänget och drack o hade det trevligt. Sen gick vi fyra damer ut på G3, denna gången kom vi in.. Rolig kväll faktiskt!

Lite bilder från kvällen:


Födelsedagsbarnet himself.



Jenna är på g!





Jag & Steffsan.



Hela gänget!


Nu vill jag bara att det ska bli onsdag, för onsdag innebär att jag får åka hem till Växjö! Stannar hemma tills på söndag. Längtar som en tok!!

Snart är det Robinson repris, inte missa!

På återseende!


Lärde mig även inatt att det inte bara är tjejer som kollar på SATC. Anonym: "Lyssna noga nu... Manolo Blahnik." Haha sweet!


Kommentarer
Johanna

är det klänningen som du har på dig på bilden eller? :) (under den feta jackan xD)

2009-05-17 @ 11:55:30
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/
Jossan

Ja johanna, det är den klänningen. Det är inte direkt sommar i östersund än så jackan fick sitta på tyvärr :)

2009-05-17 @ 13:17:12
Camilla

Tjena kusin!

Ha, hittade till din blogg via syrrans. (var annars)

Hoppas du har det bra i Norrland. Just nu är ju mamma och Krister hos Anton. Har inte varit i Norrland på 11 år!!! Det är såå vackert där uppe.

Ha det gott!

Kramar Millan

2009-05-18 @ 08:32:40
Jossan

Hej kussen!

Va roligt att du läser! Du har ingen blogg?

Ja det är verkligen fint här uppe, speciellt nu på våren när snön försvunnit, haha.

Hoppas allt är bra och att vi ses snart! Kramar!

2009-05-18 @ 22:25:44
Camilla

Hej,

Nä jag har ingen blogg. (vet inte hur man gör men säg det inte till någon)

Blir nog en tur till Brúket i helgen så hoppas vi ses en stund.

Kramis Milla

2009-05-19 @ 11:45:56
Camilla

Hej,

Nä jag har ingen blogg. (vet inte hur man gör men säg det inte till någon)

Blir nog en tur till Brúket i helgen så hoppas vi ses en stund.

Kramis Milla

2009-05-19 @ 11:46:09
Camilla

Varför blir det dubbelt??? Fattar du varför jag inte jobbar med IT???



/Milla

2009-05-19 @ 11:47:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0