Sista utekvällen i Östersund.

Jahapp. Då var den sista utekvällen i Östersund avklarad. Känns konstigt, och faktiskt tråkigt. Jag och Steffi har alltid kul när vi går ut och jag kommer verkligen sakna våra galna kvällar på G3.

Igår var det 28 grader här uppe.. Det var galet!  Kvällen igår var kul, "förfesten" var väl sådär, men det var kul på G3. Sen när jag kom hem var jag inte riktigt redo för att sova kände jag så jag och Steffi pratade i telefon till kl 05:00. Det går verkligen inte sova nu för tiden för att det är ljust dygnet runt! Längtar till min lägenhet i Växjö där jag har svarta rullgardiner och solen har inte en chans att lysa igenom :)

Men nu är det bara två veckor kvar tills jag flyttar hem och det känns ändå skitbra. Jag längtar ändå hem mer än vad jag kommer sakna Ösd liksom. Och eftersom jag inte har ngt jobb än så kan jag ju alltid åka upp och hälsa på precis när jag vill! :) Drömde förresten att jag fick ett nytt jobb inatt, vart lite ledsen när jag vaknade och kom på att det faktiskt bara va en dröm.. Snälla, ge mig ett jobb någon!

Nehe, nu ska jag ta tag i mitt liv och städa lägenheten! Kul jul.



En kram till min mamma också på Mors Dag!



Kommentarer
Mamma

Tack för den fina hälsningen.Vi längtar efter att du kommer hem snart

2009-05-31 @ 18:05:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0