Lååååång tisdag...

... har det varit idag! Tiden stod still på jobbet och jag trodde aldrig att vi skulle få gå hem. Men klockan blev 17:00 även idag och jag och Steffi skyndade oss ut i friheten. :)

Nu är vi hemma hos mig och tar det lungt, ska kolla på DHW ikväll.. Det är en av veckans höjdpunkter helt klart!

I morgon ska faktiskt jag, Steffi och Emelie gå på G3 och kolla på fotboll. Champions League final, Manchester United-Barcelona. Kan ni förstå, VI ska gå och kolla på fotboll och dricka öl! Haha! Dagens skämt. Men det ska faktiskt bli riktigt kul! Jag vet inte ens vilka jag håller på, men förmodligen United eftersom snygg-Ronaldo spelar där. Hihi. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0